دریافت اسکین نیمار فورتنایت با خرید بتل پس

اسکین نیمار فورتنایت

اسکین نیمار فورتنایت

نیمار | Neymar

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور متولد 5 فوریهٔ 1992 که با نام نیمار شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل برزیل است که برای باشگاه پاریس سن ژرمن و تیم ملی برزیل در پست مهاجم بازی می‌کند. او اغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان در نظر گرفته می‌شود. نیمار با مهارت‌های دریبل‌زنی تکنیکی، تمام کنندگی، جای‌گیری و توانایی استفاده از هردو پا در فوتبال به شهرت رسید.

حضور نیمار در فورتنایت

با توجه به محبوبیت بالای این بازیکن فوتبال و همکاری اپیک گیمز با نیمار، اسکین این بازیکن به زودی از طریق بتل پس فورتنایت منتشر خواهد شد. فورتنایت بارها با کمپانی ها و شخصیت های معروف و محبوب مانند مارشملو، تراویس اسکات و… همکاری کرده است اما همکاری فورتنایت با نیمار کمی دور از انتظار بود. کانسپت هایی از اسکین نیمار در فضا مجازی منتشر شده است که ممکن است واقعی باشند. یکی از این کانسپت ها را میتوانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

اسکین نیمار فورتنایت

البته این تصاویر هنوز تایید نشده اند و صرفا توسط چند لیکر و کاربر مختلف منتشر شده اند. برای تایید این تصویر باید تا زمان انتشار رسمی این اسکین از سوی اپیک گیمز منتظر ماند و دید اپیک گیمز چه برنامه هایی برای بازی محبوب خود دارد.

با خرید بتل پس فورتنایت، به محض انتشار این اسکین کاربرانی که بتل پس را خریداری کرده باشند میتوانند آن را دریافت کنند.

زمان انتشار اسکین نیمار فورتنایت

اسکین نیمار در بتل پس سیزن 6 منتشر خواهد شد اما نمیتوان زمان دقیقی برای انتشار آن مشخص کرد.

البته ممکن است همکاری نیمار با فورتنایت برای ایونت یا برنامه های دیگری باشد. این خبر میتواند نادرست یا شایعه باشد. تا زمان انتشار اخبار رسمی نمیتوان صحت این خبر را تایید یا تکذیب کرد.

1 دیدگاه برای “دریافت اسکین نیمار فورتنایت با خرید بتل پس

دیدگاهتان را بنویسید