اشتراک Crew جدید فورتنایت معرفی شد

اشتراک جدید crew فورتنایت

ماه ژانویه فرا رسید و طبق اخبار و گفته های رسمی اپیک گیمز، اشتراک ماهانه Crew جدید فورتنایت منتشر شد. با کافه گیم همراه باشید.

مطالب مرتبط: همه چیز درباره اشتراک Crew فورتنایت 

اشتراک Crew جدید شخصیت سریال گرین ارو | Green Arrow را به فورتنایت آورده است

باندل جدیدی که برای کاربران اشتراک ماهانه فورتنایت در نظر گرفته شده، شخصیت اصلی سریال Green Arrow یعنی Oliver Queen را به فورتنایت آورده است. این سریال در سال 2012 توسط شرکت DC Comics منتشر شد و پخش آن تا سال 2020 میلادی نیز ادامه داشت و هنوز به پایان نرسیده است. تصویر شخصیت فیلم را می توانید در زیر مشاهده کنید.

Oliver Queen
Oliver Queen

اشتراک ماهانه جدید فورتنایت برای چه کسانی قابل خرید است؟

همه کسانی که اشتراک ماه قبل را خریداری کردند و همچنین کسانی که در ماه قبل اشتراک Crew فورتنایت را خریداری نکردند، می توانند این باندل را تهیه کنند. این اشتراک از تاریخ 1 ژانویه (12 دی) تا تاریخ 31 ژانویه (12 بهمن) در دسترس و قابل خریداری است و بعد از این تاریخ، اشتراک جدیدی جایگزین این پک می شود و خرید این باندل از دسترس خارج می شود اما محتویات آن برای همیشه روی اکانت شما باقی می ماند. محتویات پک ماهانه گرین ارو | Green Arrow به شرح زیر می باشد:

باندل اختصاصی مشترکان Crew

هزار عدد ویباکس

بتل پس سیزن فعلی فورتنایت *

اشتراک ماهانه جدید فورتنایت
اشتراک ماهانه جدید فورتنایت

* در صورتی که اولین ماه عضویت شما در اشتراک Crew باشد و بتل پس را از قبل خریداری کرده باشید، به جای بتل پس 950 ویباکس اضافه دریافت میکنید.

این اشتراک از هم اکنون با بهترین قیمت و تحویل در سریع ترین زمان ممکن از سایت کافه گیم قابل خریداری است. برای خرید بر روی محصول آن در زیر این نوشته کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید