اطلاعات جدید از تریلر لو رفته چپتر سوم فورتنایت

اطلاعات جدید از تریلر لو رفته چپتر سوم فورتنایت

بالاخره زمان آغاز چپتر سوم بازی فوق‌العاده محبوب فورتنایت رسیده است و طرفداران این بازی، مشتاقانه منتظر محتوای جدیدی هستند که EpicGames برای آن‌ها تدارک دیده است. تریلر این چپتر زودتر از موعد و از طریق اشتباه شعبه لهستان اپیک گیمز پخش شده و اطلاعات جذابی را در اختیار ما قرار داده است. در این چپتر، بتل‌پس جدید، نقشه جدید، اسکین‌های جذاب و ویژگی‌های تازه‌ای به بازی اضافه خواهد شد. پس با ما همراه باشید تا در این مقاله نگاهی به تمامی این موارد داشته باشیم.

نقشه و موتور بازی‌سازی جدید

نقشه جدیدی به فورتنایت اضافه شده است که تنوع خوبی را درون بازی ایجاد خواهد کرد. طراحی این نقشه در موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 صورت گرفته است و اپیک گیمز قصد دارد بازی را تا در فصل جدید، به این نسخه از آنریل انجین منتقل کند. در این نقشه شاهد سه منطقه بزرگ جنگلی، برفی و بیابانی هستیم که طراحی آن‌ها همانند مکان‌های نقشه قبلی چشم‌نواز است. اما هیچ اثری از انتقال بین این دو مپ وجود ندارد.

مپ چپتر سوم فورتنایت
مپ چپتر سوم فورتنایت

در این مپ جدید، یک مجسمه غول‌پیکر از شخصیت The Foundation را شاهد هستیم که نمای جالبی دارد. صداگذاری The Foundation برعهده‌ی بازیگر معروف آمریکایی، دواین جانسون یا همان راک است. به نظر می‌رسد که این کرکتر نقش مهمی را در دنیای جدید فورتنایت بازی می‌کند. طبق اطلاعات فاش شده، این نقشه‌ای که در چپتر سوم با آن سر و کار داریم، در واقع در قسمت زیرین نقشه قبلی قرار دارد و با برعکس شدن جزیره چپتر دوم، پدیدار می‌شود. همچنین یک سیستم آب و هوایی جدید به بازی اضافه شده است که هیجان فورتنایت را بیش از پیش کرده است. در این سیستم جدید، شاهد طوفان‌های عظیم، گردبادهای بزرگ و رعدوبرق‌های شدید هستیم.

تریلر چپتر سوم فورتنایت

اسکین‌های جدید و بتل‌پس

دوباره شاهد نقش‌آفرینی یکی دیگر از قهرمانان مارول در فورتنایت هستیم. این بار نوبت به اسپایدرمن رسیده است تا با 3 ظاهر مختلف که شامل اسکین سیمبیوت هم می‌باشد، دل هواداران مارول را به‌دست بیاورد. نکته قابل توجه، نزدیکی زمان شروع چپتر سوم فورتنایت و انتشار فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home است که نشان از برنامه‌ریزی دقیق اپیک گیمز برای اضافه کردن این شخصیت دارد.

اما اسپایدرمن تنها اسکین چشم‌گیر این چپتر نیست. بعد از اضافه شدن شخصیت محبوب Master Chief از سری Halo، حالا مارکوس فنیکس و کیت دیاز از سری Gears Of War هم راه خود را به فورتنایت باز کرده‌اند. دیدن مستر چیف و مارکوس فنیکس در فورتنایت، حس جالبی برای طرفداران ایکس باکس خواهد داشت. همچنین شاهد اسکین‌های مختلف و اورجینال اپیک گیمز در کنار The Foundation هستیم.

اسکین های بتل پس چپتر 3 فورتنایت
اسکین های بتل پس چپتر 3 فورتنایت

ویژگی‌های جدید چپتر سوم فورتنایت

مکانیزم جدیدی به بازی اضافه شده است که احتمالاً توسط یکی از آیتم‌های جدید چپتر سوم کار خواهد کرد. یک چادر مسافرتی کوچک به صورت پاپ‌آپ وجود دارد که می‌توانید آن را هرجایی که خواستید پرت کنید و پر از وسایل مختلف است. همچنین احتمال می‌رود که درون این چادرها بتوانید وسیله‌های اضافه‌ای را حمل کنید. علاوه بر این، می‌توانید فواصل زیادی را از بالای تپه‌ها به سمت پایین سر بخورید.

در نظر داشته باید که این اطلاعات، تنها از تریلر فاش شده از چپتر سوم گردآوری شده است و قطعاً شاهد موارد بیشتری در چپتر سوم فورتنایت خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید