خرید بتل پس فورتنایت به صورت گیفت، بدون نیاز به رمز و ایمیل

خرید بتل پس فورتنایت به صورت گیفت

امکان خرید بتل پس فورتنایت از سایت به صورت گیفت، بدون نیاز به رمز و ایمیل فراهم شد.

 

بتل پس فورتنایت چیست؟

بتل پس (BattlePass) قسمتی از بازی فورتنایت است که با ایجاد روندی داستانی و ایجاد چالش (Challenge) برای بازیکنان، بازی را از حالت یکنواختی خارج می‌کند و باعث می‌شود که بازی جذابیت خود را از دست ندهد.

بتل پس فورتنایت، شامل 100 مرحله یا Tier است که برای رسیدن به مرحله 100 آن، باید مأموریت ها و چلنج هایی که توسط بازی برای بازیکنان طراحی کرده را انجام دهید و با افزایش XP، سطح بتل پس خود را افزایش دهید. با هرمرحله افزایش سطح بتل پس، یک آیتم از سمت بازی بعنوان پاداش انجام ماموریت دریافت میکنید که این آیتم میتواند شامل موارد زیر باشد:

ویباکس (Vbucks) – اسکین (Outfit) – ایموت (Emote) – گلایدر (Glider) – پیک اکس (Pickaxe) – اسکین اسلحه (Wrap) – بنر (Banner) – موسیقی لابی (Music)

خرید بتل پس چگونه انجام می شود؟

پیش از این، تنها راه برای خرید بتل پس فورتنایت از سایت کافه گیم فقط با ارائه رمز و ایمیل اکانت امکان پذیر بود اما از هم اکنون میتوانید به صورت گیفت و تنها با ارائه نام کاربری (Username) اکانت خود، بتل پس فورتنایت را روی اکانت خود دریافت کنید.

برای خرید بتل پس آیا ریجن اکانت مهم است؟

خیر. با هر ریجنی میتوانید بتل پس را روی اکانت خود دریافت کنید.

زمان دریافت بتل پس چقدر است؟

48 ساعت پیش از خرید از سایت، باید به ایدی های نوشته شده در توضیحات محصول درخواست دوستی (Friend Request) ارسال کنید. در صورتی که از زمان ارسال درخواست دوستی شما 48 ساعت گذشته باشد، در کمتر از 5 ساعت سفارش خود را دریافت می کنید.

اگر نمیتوانید 48 ساعت صبر کنید، میتوانید با ارائه رمز و ایمیل و خرید بتل پس به صورت مستقیم، سفارش خود را در کمتر از 5 ساعت کاری خریداری کنید.

مزایای خرید بتل پس به صورت گیفت:

  • صرف هزینه کمتر
  • فعال سازی بدون نیاز به رمز و ایمیل اکانت
  • عدم نیاز به لینک بودن اکانت به اپیک گیمز
  • عدم نیاز به غیرفعال سازی تایید دومرحله ای
  • عدم نیاز به خروج از فورتنایت
  • عدم وجود محدودیت ریجن

برای خرید به صورت گیفت، وارد لینک زیر شوید.

خرید بتل پس فورتنایت به صورت گیفتینگ

1 دیدگاه برای “خرید بتل پس فورتنایت به صورت گیفت، بدون نیاز به رمز و ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید